28 Ağustos 2014 Perşembe

'Bavulsuz Yolcu' sizi bekliyor

 

Bulgaristanı gezmek mi istiyorsunuz? O zaman 'Bavulsuz Yolcu' ile bu toprakları karış karş gezin. Cenk Seyfi'nin hazırlayıp ve sunduğu 'Bavulsuz Yolcu' programı memleketin insanlarının hikayelerini, mutluluklarını, üzüntülerini ekrana taşıyor. Yemeklerinden tarihine kadar zengin içerikli program ile Bulgaristan'ı gezin ve görün.

Cenk Seyfi: "Tek isteğim Bulgaristan havasını ve insanlarla yaptım nacizane röpörtajları ekrana taşımak. Bana bu fırsatı verdikleri için kanalımızın Genel Yayın Yönetmeni Tuncay beye ve Genel Koordinatörümüz Behiye hanıma sonsuz teşekürlerimi arz ediyorum."

Ajans Bg

5 yorum:
Write yorum
  1. Başarılar genç adam. İlk bölümü izledim. Kırcalimi gördüm. Şumnu'yu da çekerseniz çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  2. SAATI VE GUNU NEDIR

    YanıtlaSil
  3. mutlaka Izlecem rumelıyı

    YanıtlaSil
  4. Yolun açık olsun genç!

    YanıtlaSil
  5. Bugün saat 18:00'da Rumeli TV ekranlarında yayınlnanacak. Cenk Seyfi

    YanıtlaSil